Interne klachtenprocedure
Wat kunt u doen met uw klacht of onvrede?
Bij de pedagogisch medewerker
De pedagogisch medewerker van uw kind is het eerste aanspreekpunt. Afhankelijk van de ernst van uw klacht kunt u dit bespreken bij het halen of brengen van uw kind. U kunt uiteraard ook een afspraak maken met de desbetreffende pedagogisch medewerker om er over te praten.
Of naar de locatiemanager
Komt u er met onze pedagogisch medewerker niet uit , of vindt u uw klacht dusdanig, dat u deze met de locatiemanager wenst te bespreken, dan kunt u een afspraak maken met onze locatie-manager. Zij kan op uw verzoek of dat van de pedagogisch medewerker ook bij uw gesprek met de pedagogisch medewerker aanwezig zijn voor advies, informatie en/of bemiddeling.
Of naar een lid van het management
Komt u er met onze locatiemanager niet uit, dan kunt u een afspraak maken met een van onze andere managementleden. U kunt uiteraard ook bij onze managementleden terecht met klachten over de afdeling financiën of de afdeling commercie, welke onder meer verantwoordelijk is voor de plaatsing van uw kind.
De locatiemanager en/of een van de andere managementleden zijn te bereiken via onze receptie (tel. 036-5464748 doorkiesnummer 9). Per mail zijn zij te bereiken via kinderworld@kinderworld.nl
Komt u er in het persoonlijke gesprek met onze medewerkers niet uit, dan vragen wij u om uw klacht formeel kenbaar te maken door de klacht schriftelijk in te dienen.
Uw schriftelijke klacht kunt u indienen via kinderworld@kinderworld.nl. U ontvangt een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Na ontvangst van uw schriftelijke klacht wordt afhankelijk van de aard en inhoud van uw klacht een onderzoek ingesteld. De behandelaar van uw klacht houdt u op
de hoogte van de voortgang van de behandeling van uw klacht. Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld, tenzij er omstandigheden zijn die dit belemmeren. In dit laatste geval stelt de behandelaar u hierover zo spoedig mogelijk op de hoogte. De klacht wordt in ieder geval binnen een termijn van 6 weken afgehandeld. U ontvangt een schriftelijk en gemotiveerd oordeel over uw klacht, inclusief concrete termijnen, waarbinnen eventuele maatregelen zullen zijn gerealiseerd.